Hos killen min :)

Sitter här hemma hos Jocke och väntar på att han ska sluta jobbet, hade tänkt vara snäll och städa lägenheten tills han kommer hem så det är vad jag ska sätta igång med strax :) ska bara försöka mig på att få på musik här i hans lägenhet, annars får jag lyssna på min dator :) pinsamt är det faktiskt att han visat mig flera gånger men ändå så kommer jag aldrig ihåg det och eftersom jag är världens mest otekniska människa så är det liksom inget som blir: "ja just det, så var det" fast jag försökt ett tag. Vet ju typ inte hur man får igång teven med kanaler heller haha.. Skäms över mig själv men så är det iaf :) nu fick nog er ett skratt iaf när ni hör hur trög jag är :) nej städning var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0