sjuk

Mår inge bra alls. Sov hos Jocke inatt och nu när jag vakna imorse så hade jag knappt någon röst och hela mit huvud dunkar, har ont sådär bakom ögonlocken som jag brukar få när jag har hjärnhinneinflammation, har ingen feber dock men ändå fryser och svettas jag om vartannat. Trodde jag skulle svimma nu när jag skulle gå från jocke och hem, allt bara snurrade. Så jag lär bli liggandes på soffan resten av dagen iaf. Nu tycker jag faktiskt synd om mig själv när jag inte har någon hemma som kan ta hand om mig haha, typ laga mat för det har jag ingen ork till och så ska hunden ut flera gånger till idag.. Äsch ska sluta gnälla finns dem som har det värre, vi hörs när jag mår bättre!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0