Torsdag

Nu börjar ju skolan dra igång igen med lektioner och så. Känns väl ganska kul, finns några roliga kurser i år :) Men man blir trött fort nu när man inte är van igen, det tar ju någon vecka att komma tillbaks till rutinerna. Jobbet ville iaf att jag skulle jobba idag igen men jag känner verkligen hur jag inte orkar. Jag orkade inte ens träffa en kompis som jag egentligen vill. Jag är ju inte helt frisk än heller, jag bara hostar hela tiden. Så känner att jag behöver lite vila också. Så ska iaf ta det lugnt ikväll och åka iväg och bara simma lite grann, skönt! Sen blir det hem till Jocke och sova där :)
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag simmar gärna med dig på torsdagar om du åker till vallmo! :-) är ledig på torsdag kvällar! :-) <3

Svar: Jag åker med Katja och jag kommer nog inte kunna simma så många torsdagar eftersom jag jobbar och har skolan men kan säga till dem gångerna jag åker dit :) <3
Nathalie

2012-08-23 @ 18:23:29
URL: http://Jeenniieek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0