Träffat Matina!

Var och träffa Matina idag, vi har ju inte hunnit ses så mycket i sommar eftersom båda jobbar och så. Synd bara att jag fortfarande är sjuk och inte så pigg. Men det var kul att träffa henne, har saknat henne! Vi var iaf och åt, vi som både hade längtat efter tex mex, så kommer vi dit och så är det semesterstängt, fy så irriterad jag blev haha. Men vi käka på tzatiki istället, gott det med!
 
Sen drog vi in på erikslund shoppingcenter och jag fixa födelsedagspresent till brorsan som blir 16 på söndag, shit va fort det går, min lilla plutt ska liksom börja gymnasiet! Eftersom han inte läser min blogg och han är ändå i Turkiet så kan jag ju visa här vad jag köpte åt honom :) Jag hoppas han blir nöjd :) Nej nu ska jag ta och fixa med lite grejer här hemma sen drar jag till Jocke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0