Måndag

Vad har hänt idag då? Inte mycket. Först skolan som vanligt och efter det så var jag iväg och fixade mina naglar! Är super nöjd, tycker dem är grymt duktiga tjejerna som har startat det här UF företaget :) Nu är det bara för mig att vänja mig med naglarna, just nu är det ett helvete att ens skriva på mobilen och då är ändå mina naglar relativt korta! Men det är väl en vanesak antar jag :) Sen fixade iaf pappa motorvärme och kupévärmare till min bil, bättre föräldrar får man nog leta efter! Sen följde jag med mamma in till stan en snabbis och hjälpte henne fixa lite julkappar :) Enda dåliga med denna dag är att jag fått sjukt ont i halsen igen, känner mig dock helt frisk annars. Men sånt verkar ju gå hela tiden nu, vi var liksom 9st i klassen idag av 21?.. Hoppas det går över innan helgen iaf när jag ska jobba!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie :-)

Åh jätte fina! :-) vad kostade det att göra dom? :-)) <3

Svar: Tack :) 400kr, super bra pris ju, kostar mer än dubbla i stan liksom! :)
Nathalie

2012-12-11 @ 05:47:54
URL: http://Jeenniieek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0