Torsdag

Dagarna bara rullar på och det närmar sig jul, mys! Sen har det ju kommit snö nu också, hade faktiskt längtat efter snön i år men inte kaoset som blir i trafiken direkt. Jag är iaf glad att jag haft körkortet i över ett halv år nu och inte nyss tagit det haha. Då hade jag nog varit mer osäker. Än så länge har det iaf gått bra att köra, så länge man tar det lugnt bara :) Dock så krånglar ena dörren på bilen, låset fryser så öppnar man den så går det inte att stänga den direkt haha.. Sen ska pappa fixa motorvärmare och kupévärmare åt mig också hihi :) Hatar att skrapa rutorna på bilen och när jag ändå betalar för en plats med tillgång till uppvärmning av bilen så är det ju bara att använda det :) 
 
Idag iaf så har jag bara en lektion, engelska. Känns så ovärt att åka in för att se en film jag sett tusen gånger redan haha.. Men men, vill inte ha mer frånvaro, har ju varit sjuk ganska mycket under den här terminen tyvärr. Men nu mår jag toppen! Ikväll ska jag åka och kika på min kusins nya lägenhet! Och så ska vi käka lite och snacka igen allt vi missat haha, kommer nog ta sin tid, vi har fan inte umgåtts på över ett år tror jag? :O Allt går så fort, svårt att hinna med när man har jobb och skola och hon fast jobb, det är synd men så är väl livet. Man får göra det bästa av det helt enkelt :)
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Fatma

fint hår :)

Svar: tack :)
Nathalie

2012-12-09 @ 14:38:16
URL: http://shop.fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0