Fredag

(Har ingen bild från idag men här är en ifrån onsdags när jag käk jordgubbar!)
Idag, ja vad har jag gjort, inte mycket kan jag säga. Åkte in till skolan för en lektion, naturkunskap.. Sen efter skolan så stack jag och Hanna och simmade lite. Sen hem och då fick jag vänta länge på mat, jag som höll på att dö av hunger. Men sen fick jag iaf min kycklingsallad tillslut :) Skulle iaf vilja ha loka just nu, någon gullig själ där ute som har lust att komma med en flaska loka till mig kanske? haha nädå. Men det är kallt ute och jag längtar tills jag äntligen kommer ta körkort. Så slipper man sätta sig på cykeln i kylan! :) Nu ska jag nog faktiskt sova snart, är trött som fan. Haha rolig tjej! Skönt det med ibland, ska bara rasta vovven föst och sluta skype:a med Hanna :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0