Söndag

Min dag idag har varit helt okej! Började dagen med god frukost och sen lång promenad med hunden. Super väder var det som ni ser på bilderna och min lilla prins var piggare än vanligt! :) Sen hem och läste ut ännu en bok, haha älskar att läsa ibland :)   Sen städa jag här hemma, dammsög och skura golven.
Efter det var jag ute och övningskörde i typ 2timmar. Jätte kul! Körde landsväg, som var jätte kurvig aldrig gjort förr och det va kul att köra fort på den hihi :) Sen lite stadskörning och sen E18 hem :) Börjar gå ganska bra nu faktiskt, har lite grejer kvar sen ska jag ta några lektioner med bilskola och fixa halkan sen så :D Åh vad jag längtar! :)
Efter det kom jag hem, gick ut med hunden. Sen till affären och handla sen hem och laga mat. Gjorde kokt potatis med strimlad fläskfilé i egengjord sås, mums! Nu ska jag se på Spårlöst sen ikväll ska jag börja läsa ännu en bok!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0