Tisdag

Måste bara börja med att säga att det är riktigt skönt med lov! Jag njuter så himla mycket! Och sen ska vi inte tala om det underbara vädret som äntligen börjat komma, det är vååååår! Idag gick jag upp 9, snabb rastade hunden in och sprang på mitt löpband sen käka frukost och duscha sen kom Hanna och vi gick på en långpromenad med min hund! Sen hem och åt lunch. Sen har jag suttit här i köket med solen som sken in genom fönstret på mig och bara njutit! Läst lite bloggar, lyssnat på musik, läst lite i en bok och bara tagit det lugnt!

Just nu ligger min hund och tittar på mig i hallen, tror det är dags att gå ut på promenad igen, får se om det blir en till långpromenad. Har så mycket energi idag! Sen när jag kommer hem skulle jag behöva ta tag i lite plugg tyvärr. Men jag vet att det kommer kännas mycket bättre sen när jag fixat det!

Imorgon har jag ett möte jag måste till 9 på morgonen så då får jag ta löpningen på kvällen istället! Sen ska jag väl om det är fint väder ta långpromenad med hunden igen :) Dagarna känns så sköna och jag känner ett lugn jag inte känt på länge. Just nu mår jag bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0