Hannas presenter till mig!

Nu är Hanna här och firar mig och jag har nyss öppnat mina presenter! Jag är jätte nöjd och glad, kunde inte ha fått något finare!.... :P haha nejdå, det är ju våran humor och det här är varför jag älskar henne! <3
Detta är vad jag fick! haha.. Plus en jätte fin konfetti bomb när jag öppna dörren! :)
Den är självlysande och vibrerar! haha sjuka vän!
Oooooh! haha.. Nejdå, men kul är det. Måste bara hitta någonstans att gömma den så jag slipper se den!
Hanna provar varan och ser jävligt nöjd ut, dock i fel hål kanske haha.. :D
Har ju inte visat er vad Hanna fick i julklapp av mig i år men passar på att visa det nu! Hannas ansiktsutttryck när hon fattar vad som döljer sig i paketet haha :D
Denna fick Hanna i julklapp av mig i år, antar att det är därför hon hämnas tillbaka nu haha, så nu är jag också med i klubben att ha en "kompis" i lådan! Tack Hanna för allt älskar dig!
PS. Hanna, Grattis på namnsdagen! <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Hahahhahaha!

2012-01-05 @ 14:13:25
URL: http://matinasvarld.bubbleroom.se
Postat av: Emma

Hahahah!

2012-01-05 @ 20:30:13
URL: http://emmaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0