Imorgon! :D

Ja imorgon är det inte vilken dag som helst hihi :D Nej för imorgon så blir jag 18år! Fan så jag har längtat! Så mycket kul man får göra och ja det känns bara så himla skönt! :D

Idag har jag iaf varit ute och övningskört och det börjar gå ganska bra nu faktiskt! Körde från sura till Hallsta till västerås tillbaka till Sura! Första gången jag körde över 100km/h vilket var läskigt första kilometern men sen var det bara kul! :D  Tränade lite högerregel i husområde i västerås där det var korsningar precis hela tiden! Jätte jobbigt men väldigt lärorikt!

Nu känns det kul att övningsköra, förut hatade jag det! Får knappt motorstopp heller som jag fick förut, fast jag har aldrig fått så många motorstopp. :) Men nu på kvällen när vi kom tillbaka till Sura så var det svin halt så jag fick ställ på bilen utan att jag riktigt fattade det först haha.. Har ju aldrig fått det förr ju! Haha och jag börja bromsa medan han drog i ratten och skrek släpp bromsen hahahah... Läskigt men nu i efterhand när jag tänker på det så skrattar jag. :) Det gick ju bra i alla fall så :)

Nu ikväll ska mamma och jag göra smörgåstårta och sånt och förbereda tills imorgon för då kommer släkt hit och firar :) Imorgon ska jag göra daimtårta men det är ju superenkelt och går fort så :) Ja jag hoppas ni har en trevlig kväll alla läsare ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0