Löpband!

Igår var pappa och jag och hämtade hem ett löpband och jag är gladare än gladast! Nu måste jag bara se till att bli frisk så jag kan få börja använda det! Min astma hosta vägrar släppa och så förkylningen den är borta på dagarna typ men inte kvällar mornar och nätter som alltid i slutfasen, skit drygt! Har 2 prov kommande vecka plus att ny kurser startar så det kommer nog bli en tuff vecka men vi får se hur det blir med bloggningen men så ni vet liksom :)
På något sätt ser det litet ut på bilden tycker jag men jag kan säga att det är lika stort som banden på ett gym, min sing är 120 och den är typ lika bred, inget litet band alltså. Men bra verkar det :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Vill oxå ha!

2012-01-15 @ 16:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0