Löpning

(SVETTIG!)
Ja jag har nyss invigt löpbandet vi köpte för någon vecka sen! Det blev bara 15min för jag är fortfarande lite förkyld och jag vet man ska inte träna då men jag kunde inte hålla mig! Jag tänker vara helt öppen och dela med mig av hur dålig kondition jag verkligen har just nu, jag okade springa 7min utan att stanna och då har jag sprungit inte joggat. Förut sprang jag i 20min utan problem för det var så lång tid den vändan jag alltid tog var. Så mitt mål är nu att kunna springa i 10min utan att stanna sen 15 och så vidare! Men jag kommer få springa i intervaller i början som jag gjode idag, jag sprang 7min sen gick jag en och så sprang jag 3 och gick en och sprang 3 sen orkade jag inte mera! Men jag är nöjd attt jag ens klarade 15min, det var mer än jag trodde! :) Nu ska jag in i duschen :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Vad duktig du ärrrr!!! :D

2012-01-21 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0