PLUGG

Sitter här och pluggar för fullt och är nu klar med medicin och omvårdnad ska börja plugga Etik! har prov på fredag och det här ämnet tycker jag är intressant och kommer därför satsa lite mer på det, förra provet gick dock inte så bra fick bara VG- så det var inge kul :( Men bättre än IG iaf :) Människosyn är det iaf vi läser om just nu, man har mycket gratis från att man nyss läst om olika perspektiv i psykologi för det återkommer i dem här människosynerna. Sen ska jag läsa en novell som vi måste läsa och om jag orkar börja svara på frågor! :)
Tidigare idag var jag och luncha med Amanda och Hennes mamma, trevligt och så gott med sallad! :D Började också morgonen med en lång promenad med nico vid 9 :) Mycket skön dag idag :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0