When sleepless at night, thoughts are born.

På natten när alla andra sover så börjar min hjärna tänka.
Då när ingen stör så reflekterar jag över allt och inget.
Jag funderar på vem jag egenligen kan lita på och vem inte.
Varför det har blivit som det blivit.
Hur jag kan tillåta det när det är jag som mår dåligt av det.
Har allt alltid bara varit lögn.
Är jag bara ett andrahandsval för det fanns inget bättre vid tillfället du valde.
Ångrar du allt och skulle du ändra något om det gick.
Tiden kommer gå och allt kommer förändras men det gäller bara allt och inte alla.
Med allt menar jag föremål och liknande och med alla människor.
Visst kan det gå i perioder beroende på hur man mår att man beter sig på olika sätt.
Men i grunden så är man samma person man alltid varit.
Det går liksom inte att ändra.
Det kommer alltid vara så för någon kommer alltid minnas hur du var förr.
Så varför ljuga när du ska kunna stå för det senare.
För man kan inte säga jag var en annan person då.
Du kan aldrig skylla ifrån dig hur mycket allt än ändras.

I do not believe in changes, so don't act like you're different now 
cause we both know that's not true.

DETTA ÄR INTE RIKTAT MOT NÅGON SPECIELL MÄNNISKA ALLS!
Bara min tankar formulerade i ord för att få skriva av mig lite.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine <3

mig kan du lita på iaf..! det hoppas jag du vet <3

Älskar dig gumman, och hoppas allt blir bättre snart <3

2012-01-03 @ 09:03:28
URL: http://josefinenorqvist.blogspot.com
Postat av: nathalie

Jo det vet jag josse, tvekar aldrig på dig! <3

2012-01-03 @ 13:23:01
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm...så funkar verkligheten i livet, det är toppar och dalar. Man blir upprymd av olika intryck som ger lyckorus, likväl som att man upptäcker att man helt plötsligt står ensam, man kan känna sig sviken på många olika sätt. En del hamnar i en identitets kris då dom inte vet vem dom ska behaga dvs sig själv eller sin omgivning? Men, jag kan lova att den som mår sämst av det i längden är den som sviker, för tills slut har alla lessnat på denne, inkl du. Så, om du trivs med dig själv...va inte lika vek som den andra, stå på dig!

2012-01-03 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0