Tisdag

Så har man jobbat sin första vaken natt. Det var annorlunda, jag blir väldigt trött tidigt, jag är varken morgon eller kvällsmänniska men måste jag välja så är jag väl mer kvälls i så fall. Så för mig var det jobbigt först att hålla mig vaken men det är tur att man har saker att göra! Men sista timmen mellan 6 och 7 var hemsk. Då trodde jag seriöst att jag skulle somna stående. Men det gick bra iaf, mycket bättre än jag trodde.
 
Så nu är man en erfarenhet rikare och jag vet också nu att jag föredrar att jobba dagtid. Visst kan jag tänka mig att rycka in någon gång ibland som vikarie om det behövs men det är ingenting jag vill göra ofta. Har ju en till vaken natt denna vecka, på torsdag. 
 
Idag då, jag sov till 13.00 och skulle kanske ha behövt sovit lite längre men det gick inte. Och nu klockan 4 kommer Matina och hämtar mig och så drar vi in till stan och går och äter någonstans sen blir det bio! Låter som en bra kväll  tycker jag :) Sen imorgon är det jobb 7.30-15.15 :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0