Jul. 16, 2012

Ibland blir det bara för mycket. Kroppen säger ifrån och man har inget val. Jag behöver vila, för jag orkar inte mer, hur mycket jag än vill! Jag har ont i hela min kropp(känner mig stel) och idag så kom magkatarren tillbaka. Och jag har så ont att jag knappt orkar göra någonting. Har sovit några timmar idag, vilket behövdes så det känns lite bättre och nu är jag ledig fram till torsdag så jag får en chans att vila ut och förhoppningsvis "krya på mig" lite. Känner mig besviken på mig själv att jag inte orkar så mycket som jag egentligen vill fast jag vet att jag har jobbat för mycket. Men nog om det, ska vila i några dagar nu och tänker inte blogga för den delen heller. Så vi hörs när jag känner mig bättre igen, kanske redan på torsdag, jag hoppas det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0