I'm home!

Jag är hemma och jag lever! Flygresan både dit och hem gick jätte bra så det har varit otroligt skönt! Annars har jag haft en underbar vecka borta på Rhodos med min bästa vän. Så mycket nya minnen och så många roliga händelser, som jag dock inte tänker nämna här haha..

Jag har tagit över 600bilder tror jag så bilder kommer! vet inte om jag ska dela upp dem i flera olika inlägg eller göra ett enda långt, vi får se om jag orkar! Ska fixa det så fort som möjligt iaf! Kom ju hem imorse vid typ halv 6, somnade direkt i min sköna säng med min lilla vovve bredvid mig!

Idag börjar mitt sommarjobb! Så från och med idag och 8veckor framåt kommer jag ha ganska mycket! Vi får se hur det blir med att blogga haha.. När jag inte jobbar har jag andra saker som känns roligare men någon gång ska jag nog orka skriva! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0