Lördag

Idag är det jobb som gäller, ska bli kul! Nu har jag ju fått vila någon dag så nu är jag redo att jobba igen, vart lite mycket där ett tag med jobb och dem sista uppgifterna i skolan och hinna träffa alla människor man vill träffa. Men nu har jag bara en lektion kvar i skolan och det är idrott på måndag, min sista idrottslektion i mitt liv, fyfan så härligt!

Igår iaf var jag hemma hos Jockes syster och åt mat och såg film, hade jätte kul! :) Nico fick träffa en katt för första gången och ni kan ju gissa vem som bestämde av dem, inte var det Nico iaf haha. Riktigt fjant min lilla bebis!

Vad har jag mer gjort sen jag skrev sist? Just det har shoppat, ååh finns så mycket fint! Skulle handla ihjäl mig om jag hade mer pengar. Sen har det fortsatt gå neråt på vågen, typ överlycklig tjej! Vågar inte mäta måtten runt dock för jag ser ingen skillnad på kroppen så :/

Och snart är det dags för Rhodos, är så grymt rädd redan nu för att flyga, mådde helt seriöst illa när jag skjutsade mamma, pappa, christer & maria till Arlanda. Så himla skön känsla att få köra därifrån igen haha. Men jag vill utomlands, älskar det så vad gör man, hellre flyg än båt så :)

Nej nu ska jag rasta hunden och lite sånt innan jag ska skjutsa han till Hanna som är snäll och ställer upp som hundvakt så jag kan jobba, älskar dig fina vän! <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dig med vännen, men det är så lite så :)

2012-06-03 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0