Den här tagen tog på mig

Ja usch ja är helt slut fast jag inte ens haft en jobbig dag men antar att man känner så när man är sjuk. Klarade iaf halkan utan problem den var inte svår och alla säger ju jämt att åh det är så kul, det roligaste jag gjort i mitt liv blabla.. Fattar dock inte vad det är som är så kul åka samma varm runt några gånger man får pytte lite sladd och snurrar till mycket kanske en gång. Hade det varit mycket snurr och att man fått köra mer än vad man gör förstår jag om det vore kul men nja, men det var inte tråkigt inte så jag menar. Men lärorikt var det iaf!

Så nu är det bara att plugga arslet av mig på teorin har skrivningen om **dagar. Kan långt ifrån allt så känns lite nervöst hehe. Men det som stressar mig är att vi har verkligen tusen grejer i skolan också som ska vara klart före min skrivning som jag verkligen behöver plugga mycket till så ja allt känns väldigt jobbigt just nu om jag ska vara ärlig plus att jag är sjuk och inte har ork att sitta och plugga nej usch vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men förhoppningsvis löser sig allt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0