Gnäll maja idag

(sjuk och man kan väl bara säga att det syns på bilden haha..)
Men usch idag tycker jag faktiskt synd om mig! Sjuk är jag fortfarande och det blir bara värre för varje dag som går plus att jag har fått mens fast jag inte ska ha det egentligen på grund utav dem nya p-pillren ååh döda mig någon. Nej men allvarligt jag kan knappt stå upp för min mage gör så ont plus huvudvärk hosta hals ont och täppt näsa på det. Jag vill bara bli frisk har inte tid för det här nu. Sitter och försöker plugga men kommer ingenstans kan liksom inte tänka klart när jag mår såhär. Sen har jag körlektion idag igen kommer vara helt död ikväll :/

Men något roligt kan jag iaf berätta idag. För idag så är det inte vilken dag som helst! Nej utan idag blir min lilla vovve 1år! Min lilla plutt, tiden går så himla fort! Han är mitt allt den lilla vovven, bland det bästa som hänt i mitt liv faktiskt! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man har småkrämpor så är det ju liite positivt,för då känner man att man lever :-))

Skickar en morr till lilla nico kramar å grattar :-))



Kram fr/mommo

2012-03-18 @ 14:06:03
Postat av: Lilla jag <3 ( justin novell )

Heej :D jag har en ny novell blogg om Justin bieber och Selena Gomez . Skulle vara kul om du tittade in och sen kommenterade vad du tycker att jag ska bli bättre på m.m så att jag kan bli bättre :D



Kram <3

2012-03-18 @ 23:15:47
URL: http://justinbswe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0