Never bored

(jag idag)
Nej när jag och min bästa vän umgås är jag aldrig uttråkad, det blir aldrig tyst vi skulle kunna umgås dygnet runt hela tiden och fortfarande ha något att prata om. Det är det jag älskar med min kära vän! Hanna sov iaf här inatt, vi hade lite filmkväll och så igår, mys :) Kolla på Titanic, hannas önskemål, har inte sett den på flera år så självklart sitter jag där och bölar i slutet haha.. Nej men tack för en trevlig kväll bästa vän! <3

Nu idag ska jag övninsköra in till stan igen, på E18, det gick riktigt bra sist fast det var mörkerkörning så då borde det gå ännu bättre nu när det är ljust :) Ska in till stan och storhandla :) Sen ikväll är det plugg och löpning som står på schemat!

Juste, kolla in min andra blogg under dagen. Kommer upp lite shopping från igår där, Följde med Hanna och hennes mamma och syster in till stan, det var 40% på Cubus haha :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv :) <3

2012-03-04 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0