Om igår

Ja igår blev jag riktigt dålig, jag had 39.4 i feber och svimmade några gånger, hade knappt ätit eller druckit något på hela dagen igår, väldigt fel av mig jag vet men jag hade så ont i huvudet och var så yr att jag vågade inte resa mig upp från soffan. Men iaf mamma kom hem och jag fick akut tid på vårdcentralen här i Hallsta och dem skickade mig direkt vidare till akuten i Köping så där var jag hela kvällen igår från 5 till kvart över elva, fick dropp och medicin så jg piggnade till lite grann. Mår lite bättre idag men har fortfarande feber och ja just det ja har bihåleinflammation så det blir antibiotika i 10dagar. Nu vet ni allihopa så nu ska jag vila här på soffan resten av dagen! Har hur mycket plugg som helst men har inte kraft att hålla på med det så jag har panik vet inte hur jag ska hinna med allt!:(
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch det låter inge roligt alls! :(

Krya på dig!

2012-03-20 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0