Panik

Jag har panik, kan inte somna på kvällen och jag känner var jag är på väg, neråt igen. Timmarna på dygnet räcker inte till jag hinner inte med någonting, jag ska göra mitt teoritest för att få körkort inom 20 dagar och jag kan nada! Har prov i diabetes på tisdag, har inte ens börjat plugga :( har prov i filosofi på tisdag har inte ens arbetat med frågorna vi har prov på är inte klar med en skriv inlämningsuppgift som skulle vart inne i fredags, har redovisning på fredag och vet knappt något om det plus körkortsplugg på det. Jag orkar inte mer kommer kugga så jävla hårt och det känns inte ens värt det jag har tappat lusten för allt.

J A G G E R U P P!


Kommentarer
Postat av: Amanda sköld

Ge inte upp!!! Du klarar det det lovar jag du är en stark tjej, och jag vet om du vill klarar nått då gör du det. Du klarar det det vet jag!!! <3 <3<3

2012-03-26 @ 08:29:02
Postat av: nathalie

Tack Amanda! jag ska verkligen försöka men det känns som att jag tagit mig vatten över huvudet att hålla på med körkortet just nu när vi har så mycket med skolan, jag hinner liksom inte lägga den tid som behövs på körkortet och det känns inte bra! <3 <3

2012-03-26 @ 09:53:12
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0