Snabbis update

Skriver snabbt nu för jag är super trött och måste sova så jag är pigg till provet imorgon som jag typ inte kan något om men det kan vi ta en annan gång.. Körlektionen idag gick jätte bra har nästa på lördag! Har även bokat halkan om 2veckor! Är en aning nervös för det hehe :) blev ingen simning ikväll heller för min kompis kunde inte, istället har vi letat hundägare under kvällen då mamma hittade en ensam hund idag. Det visade sig några timmar senare att hunden bor 3minuter bort från vårat hus och vi har aldrig sett den förr! Men nu är hunden hemma igen så allt är löst! Nu ska jag äntligen sluta mina trötta ögon här! God natt allesammans❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0