Sovmorgon :)

Ja idag har vi bara en lektion i skolan så man är ju typ ledig idag med känns det som, skönt det. Fast idag har jag ju körlektion med bilskola för första gången, det ska bli intressant. Hoppas det går bra bara och att jag inte blir nervös och kör sämre för det börjar gå ganska bra nu för mig tycker jag, jag känner mig mycket lugnare själv också. Hade tänkt sova till 9 idag men nu fick jag ett samtal på morgonen så nu kan jag inte somna om haha men det var ett bra samtal så jag är bara glad! :) Ikväll är de simning som gäller också:) Och hinna plugga till provet imorgon som jag inte börjat plugga på än, gaah.. Nu ska jag fixa iordning mig för dagen och rasta hunden och käka frukost sen lite senare så tar jag bussen till skolan :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0