tattoo

Ja jag har länge funderat lite om det här med tatuering, jag vill ha något som har med Nico att göra och sen ska jag och min bästa vän göra en tatuering också har vi bestämt sen ett bra tag tillbaka. Men åter till tauteringen om Nico. Antingen så vill jag göra hans tass avtryck någonstans och då kanske skriva hans namn snett under jätte litet men jag vet inte vart jag vill ha tatueringen då. Men en tatuering som jag tycker är dö snygg är den Kenza har på handleden(se bild nedan). Enkel stilren men skit snygg! Sulle i så fall göra ett N i någon liknande fin skrivstils bokstav. Jag har inte helt bestämt mig en men när jag gör det så är det dags, men ska fundera ett tag till, tycker det är viktigt att man låter det ta tid så man inte gör något man ångrar sen.

Sen är ju Kenza otroligt vacker hela hon men den tatueringen gillar jag verkligen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0