wiiie!

Nu har jag gjort distanstest fas B alltså lite svårare och jag klarade det som ni ser, känns super! :D Imorgon kommer min bilskola kontakta mig också för då ska dem ha bokat tid för uppkörning för mig och förhoppningsvis så fanns det plats att köra upp och göra teori inom en månad! Sjukt kul men väldigt pirrigt! :D Kommer dock inte berätta uppkörningsdatum och sånt för alla för då kommer jag bli så nervös när alla vet och så kommer det gå åt helvete haha! Men ni lär nog märka den dag jag tar körkort, jag lovar! haha.. :P
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh herregud va roligt :-) kommer ihåg när man fick boka uppkörning och skrivning, å när man skriver upp hur sjukt nervös man är när man ska klicka på "rätta provet" knappen :-) men när drt står godkänt hoppar man av glädje :-) å uppkörningen är rolig även fast man är nervös :-) lycka till med allt! :-) å du, när ska vi ses? ;-) <3

2012-03-15 @ 23:19:12
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0