Bilder från kryssningen!

Så lite om kryssingen då, det var ju jag och mormor som sagt då detta var min födelsedagspresent till henne. Och jag tycker den vart väldigt lyckad. Vi åt gott, lyssnade på musik och kollade på dans, drack lite gott och pratade, gick runt i tax free och jag fick världens finaste ring av min kära mormor, älskar den! Mormor överraskade även mig lite grann med att önska en låt av han per nyberg och tacka mig för att jag bjudit henne på denna resan så det var ju gulligt fast jag tycker det är jätte jobbigt när all uppmärksamhet riktas åt mig sådär, vill bara försvinna hehe. Men jag överlevde haha :) Så ja, mormor jag hoppas du är nöjd med resan för det är iaf jag! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart är jag nöjd och jätte glad över din överraskning av resan,det hade jag inte kunnat ana att jag skulle få,men du...vilka bilder du lagt ut på mig hahaha,nåväl,det är väl så jag ser ut :-)Kul att du blev glad över ringen och Pers fina sång....

jag sitter och nynnar här..Du är det finaste jag vet.. :-)

Älskar dig goa Nanna/Stor varm kram från Mommo

2012-05-12 @ 17:06:27
Postat av: Anonym

Ingen öga var torr efter Pers sång.. :-) kul med alla aplåder från publiken :-) så tack än en gång för den super trevliga resan.

kram/mommo

2012-05-12 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0