Hinner kasta in ett inlägg idag endå!

Ja jag fick lite tid över nu och hinner skriva lite snabbt! Just nu är både jag och mormor klara, vi väntar bara på att det ska bli dags att ta bussen ner till stan för att sätta oss på viking line bussen! Synd att det är sånt jävla skit väder och jag hoppas verkligen att det inte blåser för mycket så att båten gungar, jag kommer dö i så fall. Hatar sånt, tycker det är tillräckligt obehagligt att åka båt redan, fråga mig inte varför, älskar att åka i skärgården när man ser land men ute på havet, nej usch blir rädd bara jag tänker på det! Tur att det bara är några få timmar! Imorgon är jag hemma i land igen hahahahaha..  :) Nejdå, men ni får ha det bäst!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

SJUKT FIN!

2012-05-10 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0