liten skillnad iaf

Man blir ju lite mer peppad när man ser lite resultat även om det inte är mycket och det känns som att inget händer så gör det ju ändå det. Ni kanske inte ser på dem här bilderna men jag ser själv iaf och nu när jag mätte så är det 2-3cm bort i midjan och höfterna så det är ju kul men vågen står det stilla på, sen jag slutade med colan som är ungefär 2,5månad sen tror jag så har jag iaf gått ner 5kg så det är ju också kul men jag vill ju såklart få bort mer och de sista 2veckorna har jag slarvat så nu är det dags att skärpa till sig igen, ska ju liksom stå på stranden om en månad, ååångest!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Det syns hur mycket som helst!!!

2012-05-12 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0