Min lördag

Ja efter jag drog från Matina till mormor så har det väl inte hänt så mycket. Käkade mat hos mormor, lika gott som vanligt vilket resultera i matkoma och jag halvsomna på soffan. Sen när det var dags att börja gå mot jobbet så var det en mörkhyad man(full och påtänd) som kom och börja dra i min arm och sa att jag skulle följa med honom hem så när jag slet mig loss och halvsprang därifrån så följde han efter mig men som tur var var han så borta att han inte kunde komma ifatt, skrämde livet ur mig gjorde han iaf. Mitt på ljusa dagen liksom?

Aja, jobbet gick iaf bra, älskar att jobba så det är kul! Sen kom mamma och hämta mig från jobbet, åååh vad jag vill ha en egen bil! Tycker så synd om henne att behöva åka in från hallsta till västerås och tillbaka hem för att hämta mig bara. Men det är tur att jag har snälla föräldrar!

Imorgon ska jag plugga hela dagen i princip har sjukt mycket känns det som vet inte hur jag ska orka :/ Men men på något sätt ska jag klara det! Sen ska jag göra en sak till imorgon som jag längtat efter i 4veckor! Måla naglarna, man ska ju inte ha nagellack när man arbetar inom vården så ja det ska bli kul, hatar mina naglar så här korta och utan färg!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tro du blev riktigt rädd,men du ser,det händer även mitt på ljusa dan,som du inte trodde,jag borde ha följt med dig,men tur du kom loss,undrar om det är samma galning som det stått om i tidningarna...

Kram från mommo

2012-05-06 @ 04:49:34
Postat av: Mami

Klart som korvspad att jag hämtar dig mamma´s hjärta, så du behöver inte tycka synd om mig <3 Tur jag inte va med då han tog tag i dig, för då hade det blivit apjakt!

Puss

2012-05-06 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0