plugg plugg plugg

Fick veta idag att jag ska få jobba imorgon också så imorgon efter skolan så är det raka vägen till jobbet 15.45-21.30 och sedan är det jobb för mig torsdag 14.30-09.00 på fredagen(sovande jour), lördag 16-21.30, söndag 16-21.30 Kan ni gissa vem som kommer vara helt slut på måndag morgon när det är dags för skolan igen haha.. Men det är så kul och jag är så glad att jag får jobba! Sen ska jag på krogen där på fredagen, min bästa vän blir ju 18imorgon och sen har en annan vän till mig fest också då på fredag som vi ska på först eftersom hon också fyllt 18. Det ska bli kul men kommer vara helt slut haha.. :) Nej nu ska jag plugga vidare, har huuuur mycket som helst och det måste blir klart idag eftersom jag som sagt jobbar hela helgen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Du är så sjukt duktig som tar tag i skolan och jag blir så himla inspirerad! Önskar jag vore lika duktig som dig <3

2012-05-15 @ 17:29:26
Postat av: nathalie

Men Matina! Du är duktigare än mig! Man har olika perioder då det går bättre! du vet att jag alltid finns här fina vän! <3

2012-05-15 @ 19:08:13
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0