breaking dawn part two

Ja inatt var jag ju med trevligt sällskap och såg på världsprämiären av den sista filmen i twilight serien! Helt underbart bra var den! Har ju läst böckerna så man vet ju hur det slutar men ändå så vet man ju inte hur de väljer att sätta ihop filmen. Men tycker dem har gjort den jätte fin och det är ett slut som är bättre än vad jag kunde ha förväntat mig! Ni alla måste bara se den! Synd att jag är dunderförkyld bara, mådde så himla dåligt hela kvällen igår och på slutet så dunkade huvudet och yrseln slog till så illa att tårarna rann. Det är så jävla konstigt med mig det där, det går super snabbt så blir jag riktigt dålig, kan lisomm gå från att ha en vanlig förkylning till att 2-3timmar senare ligga på akuten och vara helt borta. Jag hatar det för jag tycker själv att det är jobbigt att vara ensam när jag mår sådär för jag är jätte rädd för att svimma när jag är ensam, vet inte varför men så är det. Känner mig lite bättre idag men huvudet gör dock djävulskt ont och yrseln slår till då och då. Men på fredag och lördag är det jobb som gäller så nu blir det att bara vila upp mig. Igår tvättade jag liksom i 3timmar och stack iväg på bio och sånt när jag borde ha vilat, men skulle aldrig ha hoppat över bion, hade längtat så länge efter sista filmen! Nej nu ska jag plugga lite, det här var kanske världens tråkigaste inlägg också? haha.. Ingen som tvingar er att läsa iaf så :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0