Trasig mobil

Ja nu börjar min älskade lilla iPhone ge upp helt. Har länge haft problem med att ibland funkar inte touchen på vissa delar av skärmen, det går inte att svara när det ringer, den hänger sig osv.. Men nu har väl det största problemet uppstått, knappen högst upp som man kan stänga av mobilen med har fastnat, så dör min mobil nu för att batteriet tar slut så går det inte att starta den igen haha.. Men nu till mitt nästa problem, vad ska jag ha för mobil nu? Vill inte ha nya iPhone 5 den känns bara för stor och som om den lätt skulle gå sönder, den är så lätt så tror inte den håller om man tappar den i marken vilket jag vet att jag kommer göra, har ju tappat min nuvarande iPhone i golvet ett antal gånger innan den började krångla haha. Så antingen köper jag en ny iPhone 4 eller så funderar jag på att prova någon annan mobil, men vilken i så fall? Älskar ju iPhone och htc vill jag absolut inte ha.
Då är det typ samsung s3 eller någon experia jag har att välja på och vill egentligen inte ha en Android telefon. Vet inte vad jag ska göra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va synd :-(,men köp den som din mamma har,den e väl bra? :-)
Kram/mommo

Svar: Tror det blir en ny iPhone, trivs bäst med det :)
Nathalie

2012-11-13 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0