kvällen/natten..

En vimmelbild från igår, den andra väljer jag att inte lägga ut här på bloggen haha, syns att det var efter några glas haha.. Hade en jätte rolig kväll igår iaf, umgicks med fina vänner och dansade och hade kul! Enda minuset med kvällen var att i slutet hade jag jätte ont i fötterna och benen pga av dem nya klackarna haha, men det var det värt! Så idag har jag träningsvärk i mina ben kan jag säga, det var länge sen jag hade klackar sist! Så känner jag mig lite seg idag men det gör man väl alltid dagen efter antar jag. Försökte plugga matte med jocke inför högskoleprovet och efter 11 tal så inser jag att jag vet inte varför jag ska skriva det där jävla provet, fattar inte ett skit, det kommer gå åt helvete på matte delen :( Sen har jag gerontologi prov på måndag och har inte ens börjat plugga och vet inte egentligen vad det är vi hållit på med haha, just looove school right now! Nej ska ta och hoppa in i duschen och sedan ska jag nog gå ner till affären, känner för något onyttigt idag haha.. Sen blir det plugg!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0