Lördag

Har jobbat idag, likaså igår kväll. Och imorgon jobbar jag också kväll plus natten till måndagen! Älskar´t! Sen har jag blivit bokad att jobba onsdag kväll också. Känns underbart, så himla skön känsla varje månad att få en lön och att jag faktiskt har förtjänat pengarna. Det är så himla mycket roligare att kunna betala saker för pengar som jag tjänat ihop själv. Jag vet att jag är(var? okej, vissa saker fortfarande kanske..) bortskämd och har fått det mesta jag velat men nu är det en helt annan känsla, nu får jag ångest när jag slösar pengar också vilket är en ny känsla. Har till och med öppnat ett nytt konto i en annan bank där jag sparar pengar som jag inte bara kan komma åt sådär, känns jätte bra! Nej nu måste jag gå, ska iväg med Jocke och träffa hans vänner!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0