love

Du får mig att må bra, att orka nu när allt känns jobbigt, du håller om mig när du ser att jag behöver det, du ser när det är något och får mig att våga berätta hur jag egentligen mår, sånt jag aldrig riktigt delat med mig av till någon annan förut och även fast jag hatar mitt utseende så får du mig ändå att känna mig fin på något obegripligt sätt och det bästa av allt, du kan alltid få mig att skratta vilket gör livet så mycket enklare när jag inser att "problemen" jag tycker att jag har egentligen inte finns. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig och jag har aldrig varit så rädd för att förlora en människa som jag är nu, du betyder så mycket för mig och det känns som om jag fått världens dyrbaraste skatt. Idag har det gått fem månader sedan vi sa att det var vi och det känns mer som fem veckor, men det är dem fem underbaraste månaderna i mitt liv hittils!

Kommentarer
Postat av: Yolanda

<3

Svar: <3
Nathalie

2012-11-06 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0