Onsdag 10/10

Herregud va månaderna går fort nu. Jag som inte är van bilägare var imorse helt oförberedd på att det nu kan börja vara is på rutorna på morgonen så jag hade såklart ingen skrapa att ta bort det med. Så fick sitta och spruta lite spolarväska ett tag och skruva upp värmen på max såklart. Men det försvann tillslut men nu måste jag införskaffa mig en sån, dags att åka hem och fråga pappa så kan han tvätta bilen på samma gång.. haha.. 
 
Just nu sitter jag iaf i skolan och har geriatrik, måste vara den tråkigaste kursen någonsin. Men det är bara att bita ihop. Sen är det lunch och efter det svenska och sen blir det jobb idag efter skolan! Slutar halv 10 ikväll så hoppas det inte hunnit bli frost då också bara. 
 
Sen har jag även fått tillbaka lite prov en här veckan, fick mvg i engelska och 3poäng ifrån vg på samhällsprovet som jag var helt säker att jag skulle få ig på, svarade inte ens på alla frågor liksom haha.. Sen idag får jag tillbaka artikeln också så jag hoppas verkligen att jag får bra på den, ska försöka höja mitt betyg i svenska i år. Tycker det är grymt tråkigt och jag är dålig på svenska men det har gått bättre nu i svenska B så ska försöka lägga lite mer tid på det nu och hoppas på ett VG iaf! Men vi får se hur det går med det..
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0