Sova, jobb imorgon bitti!

Har jobbat nu ikväll, på en gruppbostad jag aldrig varit på förut så det var lite läskigt först, men samtidigt väldigt spännande! Det gick bra iaf, men jag hatar att känna känslan att man inte kan rutiner, hur det gör där, vad brukarna heter och vad de har för handikapp. Och jag har ju inte gått nå intro där utan det var bara att jobba direkt haha. Men jag jobba med en skit rolig snäll tjej som jag jobbat lite med på en annan gruppbostad så det gick skit bra! Älskar när man klickar med människor, allt blir så himla mycket lättare då! Nu ska jag iaf sova, sja jobba imorgon, 8-14. Och eftersom jag knappt sovit inatt heller(måste få ett slut på det här) så känner jag mig helt slut! Ska dock läsa ett kapitel i min bok först, så jag kan börja med bokrecensionen snart!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0