Tisdag

Vakna upp imorse och när jag precis sminkat mig klart och allt det där så börjar jag spy, inte lite heller. Och nu har jag ont i magen. Har spytt en gång till men det var också imorse så nu sitter jag och dricker blåbärssoppa och avslagen dricka och äter smörgåsrån. Jag hatar att vara magsjuk för jag antar att det är det jag är? Får panik när jag spyr och inte får luft. Sitter iaf och pluggar på samhällsfrågorna, känns som att det börjar klarna liite nu iaf. Nu gäller det bara att komma ihåg allt. Har ju prov imorgon och spyr jag inge mer idag så går jag till skolan imorgon för då antar jag att jag inte är magsjuk iaf. Jag hatar att vara hemma så här. Men det är väl bra att få alla olika "sjukdomar" nu så är jag frisk länge sen förhoppningsvis.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0