Stockholm

Ligger just nu här på hotellrummet i Stockholm och kan typ inte sova mer. Men jocke sover så det är väl bara att ligga kvar och vänta, vill inte väcka honom :) hotellet är iaf jätte fint börjar bli hungrig så jag hoppas hotellfrukosten är bra! Igår efter att vi äntligen kommit fram( jag hålla reda på kartan var ingen bra ide haha..) så gick vi i alla fall till grönan, spöregna när vi gick dit men sen när vi kom fram så sluta det och så höll det i sig. Hade en jätte mysig och rolig dag! Idag ska vi till Naturhistoriska tror jag det hette, innan vi ska hem, aldrig vart där så det ska bli kul :) vi har jätte fin utsikt från rummet, synd bara att det blir så kassa bilder med min iPhone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0