Bilder från 5/4

Ja jag skrev aldrig något om den dagen, super mysig var den så tänker göra det nu dock. Sen har det även tagit lite tid att få in bilderna till datan, kameran var urladdad och har inte orkat ladda batteriet.. Men i alla fall!
 
Den fredagen så lånade jag och Jocke hans söta systerbarn över dagen och hitta på lite kul med dem! Dem kom hit på morgonen och åt frukost, sedan medan jag och Jocke gjorde iordning oss så såg dem på film. Efter det gick vi till affären och dem fick välja fika till våran lilla picnick! Så efter det bar det av till en lekpark där ungarna blev som galna, det var den lekparken jag själv brukade leka i, dock för ett antal år sen.. Men mysigt var det! Dem är så underbara barnen!
 
Vi var där ett tag och lekte och fikade, kakor med varm saft och såklart festis! Efter det blev det lunch och vi gick hem och tog bilen till Köping där det blev Mc Donald's och sedan ännu mera lek i deras utomhus lekställning. Sen åkte vi hem och barnen såg en till film och sen vart dem hämtade! Då däckade jag och jocke i sängen! haha.. Hur som helst så var det en super mysig dag som jag lyckades få några bilder ifrån iaf, inte det lättaste att få bra bilder på lekande barn! Haha! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0