At night

Ja det är på natten när alla andra sover som tankarna smyger sig på. Vissa saker kan jag tänka på så mycket så det känns tillslut som om jag vänt hjärnan ut och in och ändå kommer jag inte på någon bra lösning. Det är som nu på sistone, då har jag haft ont i magen och mår illa så fort jag äter något och spyr oftast vilket lett till att jag knappt äter längre. Och jag vet inte om det är i samband med detta illamående men jag har även fått som ett tryck över bröstet så det gör ont i hjärtat på mig och ibland får jag tungt att andas. Var in till akuten igår för att ta mer tester men dem hittar inget fel. Och jag känner mig faktiskt lite rädd, det är så obehagligt när jag får sådär ont. Jag har panik rättare sagt och det förbättrar ju ingenting direkt. Och nu vill jag inte att någon ska komma och säga att jag stressar för mycket för just nu i min vardag för jag har ingen stress alls. Var bara tvungen att få skriva av mig lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0