Länge sen

Länge sen jag gjorde någon lista med frågor så jag ble sugen nu när jag såg denna på någon blogg :) Svaren har nog säkerligen förändrats på mycket då mitt liv har ändrats mycket det senaste året :)
 

ö v r i g t

Vem var den senaste du pussade? – Jocke
Hur många kill telefonnummer har du inlagt i din mobil? – inte så många, 40 kanske? :)
Hur många tjej telefonnummer har du? – ingen aning..
Gillar du nån nu? – Ja såklart!
Vad gjorde du inatt? – Försökte sova trots min hosta och smärta.
Och i förrgår natt? – ungefär samma.. 
Vad gör du innan du ska sova ? – myser och pratar med jocke :)
Kan du prata med din mamma om allt? – Ja det tycker jag :)
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Ja fast kanske inte direkt.
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Ja vem blir inte? :)
choklad eller glass? – Choklad
Stövlar eller sneakers? – Stövlar
Kjol/klänning eller jeans? – jeans

f a k t a
Hårfärg: Brun
Längd: 175cm
Frisyr: Ganska långt hår :)
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 39
Humör: okej för tillfället
Vänster eller högerhänt: Högerhänt

T i o s a k e r o m d i t t l i v
Har du nånsin varit kär? – Jaa, nu är jag det :)
Tror du på kärlek? – Jaa
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – nej
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – nej
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – nej
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – ja, men det blev ju bra :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nja, kanske.

Tio saker
Det där eller det här
Kärlek eller rik? – kärlek
Vin eller öl? – vin
Dag eller natt? – dag

One night stand eller förhållande? – förhållande

Tv eller internet? -Internet
Pepsi eller cola? – cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – hemmakväll!
Färgfoto eller svartvita? – Färgfoto
Telefonkontakt eller face to face? – face to face

T i o ”H a r d u n å n s i n”
Har du nånsin viljat ta livet av dig? – nej
Har du nånsin gjort något du ångrar? – ja
Har du hoppat bungy jump? – nej
Har du nånsin varit med i en olycka? – nej
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – ja, tyvärr
Har du nånsin gått på bio ensam? – nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? – oh ja

T v å G r e j j o r
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – nej
Sover du helst själv eller med någon? – helst med jocke annars själv
S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? – nej mer tvärtom
Skulle du vilja kyssas nu? – ja fast ändå nej känner mig inte så fräsch, är snorig

K a n:
Kan du röra på öronen? – nää
Kan du slicka dig på näsan? – nej
Kan du kolla i kors med ögonen? – ja
Kan dina föräldrar lita på dig? – jaa
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – haha nej

Kan du va på en fest utan att dricka? – utan problem
Kan dina vänner lita på dig? – Ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – kanske om jag gick ner 20kg
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – ja

H a r:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – nej
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – ja
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Ja jocke är 3år äldre
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – nej haha

V e m:.
Vem älskar du? – Joakim, närmsta vänner och familjen
Vem är den bästa artisten/gruppen? – åh, svårt men kommer nog alltid älska rihanna
Vem pratade du senast i telefon med? – jocke
Vem är snällast i världen? – oj.. jadu? ingen aning haha..
Vem vill du prata med nu? – ingen haha.. social som jag är..
Vem sov du senast med? – Jocke
Vem vet allt om dig? – Hanna vet nog det mesta om mig, men jocke vet också mycket nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0