Trött på det mesta

Ja, jag är trött på att vara sjuk och aldrig bli helt frisk. Må som jag gör och missa så mycket på grund utav det. Jag bara hatar allt just nu. Vill bara ge upp och skita i allt, vilket inte är likt mig men det har kommit till en punkt nu där jag inte klarar mer. Det blir för mycket utav allt. Jag vill bara bli klar med skolan och få jobba. Var i skolan igår iaf för vi hade bara en lektion. Sen var jag med Matina på kvällen och vi tog det lugnt och gick på bio, såg filmen Ego, rekomenderas verkligen, jag tycker den var bra! Men efter en dag av att hålla igång eller hur man ska säga så var det som att börja om igen. Jag hade ont i hela kroppen, kunde knappt röra mig, fick huvudvärk, mer förkyld, på morgonen kände jag ju mig bra? Fattar verkligen ingenting men jag är jävligt trött på detta och jag känner mig så himla ensam. Det känns som om ingen förstår vad jag går igenom just nu, vet inte ens riktigt själv vad det är, känner mig bara gråtfärdig hela tiden, så himla värdelöst. Vill iaf bara bli frisk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0