Världens Bästa!

Ja min pojkvän är helt enkelt världens bästa, så himla underbar! Det bästa som hänt mig <3 Som i förra veckan så råka jag krympa min nya tröja som jag bara använt en gång, en ny favorit var det. Skit ledsen blev jag och sen igår när jag slutade jobbet så åkte jag till honom och sov och så har han köpt en ny likadan tröja till mig. Liksom vad säger man? Han är för snäll och jag förtjänar inte en sån underbar pojkvän! Men glad gör han mig, bara genom att smsa mig så gör han min dag och så ställer han alltid upp, åh jag älskar honom så! <3 
 
Idag iaf ska jag plugga(försöka) lite grann har jag tänkt, och så kommer jocke hit en stund innan jag börjar jobba vid 4 :) Bra dag :) Slutar halv 9 också så det är kort pass vilket är skönt :)
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

ni e ju så goa så ni förtjänar varandra :-)/ kram på er från din mommo älskade Nanna

2013-02-26 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0