Dålig uppdatering här haha..

Ja jag ser nu att jag knappt skrivit men det har varit lov och jag har jobbat och legat sjuk och bara varit med min älskade pojkvän. Julafton blev iaf supermysig och den kommer jag inte glömma, lika så nyårsafton blev jätte trevligt! Jag fira med jocke och hans vänner så vi åt super god mat och hade det super trevligt! Jag fick min nyårspuss på tolvslaget och ja jag kunde nog inte vara mer än lycklig och nu ser jag fram emot ett nytt år! 
 
Lite snabbt om det gångna året då. Det här året har på ett sätt varit väldigt jobbigt(allt med skola och jobb samt hinna med livet samtidigt) men ändå så är det de bästa året jag någonsin varit med om för jag har lärt känna nya underbara människor och tagit körkort, fixat jobb(timanställning).
 
Och nu får det väl låta hur putti nuttigt som helst men det bästa med det här året är såklart att jag träffade Joakim(det är jag Yolanda evigt tacksam för)! Jag har aldrig förut känt hur det pirrar i magen varje gång jag ser någon eller hur en halv timme kan kännas evighetslång när man väntar på att Han ska komma hem från jobbet. Och jag har nog aldrig mått så bra förut som han har fått mig att må. Det har gått över 7månader nu och det känns helt sjukt. Tiden går så fort! Och jag älskar honom nå otroligt mycket <3
 
Så mina förväntningar på 2013 är stora, nu har jag ju mycket att se fram emot, blir 19 om 2dagar och i sommar tar jag studenten! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0