Tisdag 12:e Mars

Åh ångest känsla i magen när jag ser dagens datum!! Om en månad från idag ska projketarbetet vara klart.. Vi är inte alls klara åhh :( Äh, vi ska klara det, gör ju det med min bästa vän! <3 Idag är det då skola som vanligt! Usch fy och blä vad jag är trött på skiten nu alltså.. Men ska kämpa på. Efter skolan ska jag träffa Matina en stund och sen ikväll ska jag plugga på inför diabetes provet imorgon. Kanske hinner ut på en liten springvända också ;)
Igår var jag också ute och gick och avslutade med att springa! Hade pojkvännen med mig också, mys! :)
 
Hann även plugga lite igår, diska och laga mat. Känner hur jag är inne i någon period där jag faktiskt känner mig super effektiv, bara hoppas det håller i sig, jag blir så mycket gladare då! Igår hann jag även fixa nytt till badrummet! Fick bli turkost så nu är det ny badrumsmatta, duschdrapperi och nya handukar i samma färg. Ser lite mer enhetligt ut nu! Så fint så :) Nya gardiner blev det till sovrummet också men de behöver strykas och vi har inget strykjärn eller strykbräda, suck.. Men börjar iaf bli lite bättre i lägenheten nu, kul! :) Nej nu ska jag sminka mig innan jag ska åka till skolan!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0