Aj aj aj :(

Min mage gör så hemskt ont, ligger och vrider och vänder mig hela tiden och magen klampar bara mer och mer, får helt allvarligt panik för det gör så satans ont! Och min rygg den small när jag tvätta i onsdags så den är jätte stel och gör även den jävligt ont :( nä nu bara gnäller jag men vafan.. Blir så trött på så mycket! Vill bara jobba men får knappt nå arbetspass just nu. Är väl inte så många som behöver någon så det är surt :( aja.. Nu ska jag göra ett nytt försök på att somna och ja jag vet, tantvarning på att gå och lägga sig tio en fredagskväll kanske men är så trött..


Kommentarer
Postat av: mommo

Synd om dig,du har väl värmedyna? å andra sidan skönt höra att du får vila upp från jobb nu :-) massa kramisar/mommo

2013-05-03 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0